نشست تخصص گردشگری گزینه‌های وزارت

ویدئو نشست «تخصص گردشگری گزینه‌های وزارت» منتشر شد

نشست «تخصص گردشگری گزینه‌های وزارت» به همت اندیشکده پیشرفت گردشگری ایران و با همکاری واحد گردشگری مؤسسه مصاف با حضور کارشناسان و فعالان گردشگری برگزار شد.

در این نشست، آقای ناصر طباطبایی رییس جامعه هتل‌داران استان یزد، آقای محمد موسوی دبیر هیأت اندیشه‌ورز حکمرانی گردشگری، خانم پگاه یاوری‌فر معاون پژوهشی اندیشکده پیشرفت گردشگری ایران و آقای محمدرضا جابری فعال حوزه گردشگری به عنوان مجری برنامه حضور داشتند و به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
بررسی دانش، تجربه، مهارت و پیش‌نیازهای وزیر مناسب برای وزارتخانه میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از رئوس مباحث مطرح شده در این نشست بود و فاکتورهایی مانند: مدیر و مجرب و اهل تعامل بودن با قدرت چانه‌زنی‌ بالا، احاطه به مباحث روز گردشگری جهان و معادلات بین‌المللی، قدرت همسو کردن جریان‌های مختلف با سیاست‌های جدید این حوزه و توان اجرایی کردن برنامه‌ها و اسناد بالادستی از سوی کارشناسان مورد توجه و تأکید قرار گرفت.
در پایان، شرکت‌کنندگان در این نشست برای وزیر جدید آرزوی موفقیت کردند و از تمامی اشخاص و انجمن‌های فعال حوزه‌های مختلف گردشگری درخواست همکاری و مشارکت با وزارتخانه جدید داشتند.

ویدئو کامل این نشست در کانال آپارات اندیشکده پیشرفت گردشگری ایران به نشانی زیر قابل مشاهده است:

https://aparat.com/v/ekNYU