آیا دهه فجر سال ۱۴۰۲ شاهد افتتاح طرح‌های معناداری در حوزه گردشگری خواهیم بود؟

طی سال‌های گذشته در دهه فجر همواره شاهد افتتاح بزرگترین و پرافتخارترین طرح‌های انجام شده و یا رونمایی از طرح‌های بزرگ ملی و بین المللی آتی در حوزه‌های مختلف فعالیت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم که همواره رقابت برای پیشی گرفتن از طرح‌های مطرح شده در سال‌های قبل مشهود بوده است.

آیا شاهد افتتاحیه‌های پرشکوهی در حوزه گردشگری از طرف وزیر محترم میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در طی دهه پیش رو خواهیم بود؟ در طی پایش یک ساله صورت گرفته از فعالیت‌های وزارتخانه توسط اندیشه ورزان مختلف کشور بعید است که امسال وزارتخانه نوپای و جدیدالتاسیس قابلیت شگفت زده کردن فعالان این حوزه و عموم مردم را داشته باشد.

دور از ذهن است که شاهد افتتاح معنادار طرح‌هایی از جمله تلویزیون گردشگری یا هرگونه رسانه معنادار ملی و بین‌المللی در زمینه گردشگری باشیم.بعید است که طرح‌های گردشگری برای اقشار مختلف مردم در طول دهه فجر یا تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ را توسط سخنگویان این وزارتخانه به نظاره بنشینیم. دور از ذهن است که آقای وزیر گردشگری در مورد تسهیلات تحولی که برای رونق صنعت گردشگری در نظر گرفته مطلبی ارائه دهد.بعید است که در حوزه انواع گردشگری از جمله گردشگری درمانی یا گردشگری ورزشی شاهد افتتاح و یا کلنگ زنی طرح‌های حیرت آور ملی باشیم. و باز بعید است که در دهه فجر وزیر محترم یا معاونان ایشان بتوانند تصویری قابل باور و معنادار از سال ۱۴۰۳ و تحولات شگرف گردشگری برای ما رقم بزنند‌.

شاید دهه فجر ۱۴۰۴