خلاصه مدیریتی برنامه جامع پیشرفت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایران
بازآفرینی سبد محصولات صنایع دستی، برندسازی مجدد و افزایش تبلیغات برای تغییر ذهنیت مشتریان و بازدیدکنندگان بینالمللی برای جلب اعتماد تعداد بیشتری از مشتریان و گردشگران ضروری است. افزایش آگاهی درباره ایران به عنوان مقصدی منحصر به فرد با تنوع فرهنگی و آمادگی برای پذیرش انواع گردشگران بینالمللی از سراسر جهان و مخصوصا کشورهای مسلمان و شیعیان در یک محیط جغرافیایی و اقلیمی منحصر به فرد در درجه اول اهمیت قرار دارد.
خلاصه مدیریتی برنامه جامع پیشرفت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایران به قلم:
- آقای دکتر حامد فروزان
- آقای دکتر بابک یاوری فر
- خانم دکتر پگاه یاوری فر